Geanta românească care pune accent pe autenticitate și cultură
Acum 3 ani, când eram un PR învățăcel la o editură, petrecând prea mult timp pe Instagram, am descoperit o fotografie cu o geantă colorată prin care puteai vedea coperta unei cărți. Așa m-am ciocnit prima dată cu Bookletta, geanta care vorbește de la sine. Am făcut puțin research. Femeia din spatele brandului e Rusanda Davideanu. Am contactat-o imediat și i-am propus o colaborare: un concurs organizat pe pagina editurii, care are ca premiu o geantă multifuncțională roșie. Atunci am primit Bookletta cu scopul de a o promova pe canalele editurii și, fără să-mi dau seama, am început o relație de lungă durată cu o geantă românească care mă face să mă simt unică de fiecare dată când ies în oraș.
După 3 ani de utilizat aproape zilnic, de cărat cărți, agende, farduri și cumpărături, de transportat de la o casă la alta, rucsacul multifuncțional roșu e într-o stare impecabilă. Indiferent de brand-urile pe care le-am mai avut, nicio altă poșetă nu a rezistat atât de mult. Pielea naturală nu e nici măcar ciobită, materialul din care e realizată fereastra prin care poți vedea cartea nu s-a desprins, iar căptușeala colorată din interior e intactă.
Cine e Rusanda și câteva detalii despre primul model de Bookletta
Rusanda Davideanu e o femeie din Basarabia. A venit în București atunci când a început facultatea și de atunci conturează proiecte pentru femeile de pe meleagurile noastre. De asemenea, Rusanda e și un personaj care inspiră din Zenobistele, cu care am vorbit despre acomodarea în București, despre debutul ei în poezie de la 18 ani, despre cum, la doar 24 de ani, a devenit antreprenoare și cum, în prezent, dă o formă brand-urilor personale ale femeilor din țară.
La doar 24 de ani, Rusanda a lansat oficial Bookletta, invenție unică în lume. Este vorba de o geanta special structurată astfel încât să aibă un buzunar transparent care îți expune cartea ca într-o vitrină și, în același timp, o protejează de ploaie, ninsoare și vânt, dar și de obiectele contondente din gențile femeilor (creme, make-up, chei, etc.)
A demarat proiectul cu foarte mult curaj, fără să se gândească o secundă că nu va merge. La 24 de ani nu simțea că poate pierde ceva, era în febra și entuziasmul unei idei care nu te lasă să dormi noaptea, nu simțea că are ceva de pierdut și poate că așa e cel mai bine să fii, ca să nu ratezi momentul potrivit.
A început cu un singur model: un desen, o bucată de piele, un marochiner. A fost atât de încântată de ceea ce a ieșit, încât a mai dat în producție două modele. Apoi s-a înscris la primul ei târg, pe care nu-l poate uita, acolo a avut prima interacțiune cu clienții. Pe lângă faptul că a vândut mai bine de jumătate din marfa pe care a dus-o, oamenii se opreau mirați de ceea ce vedeau și ziceau câte de frumoase, originale și interesante sunt gențile.
A devenit populară într-un timp foarte scurt pentru că venise cu ceva care nu mai exista nicăieri în lume, 100% produs în România, cu o poveste de dragoste pentru lectură care atrăgea imediat atenția, mai ales în rândul cititoarelor. Rusanda crede că a ajutat foarte mult și faptul că Bookletta vorbea de la sine, nu trebuia să explice nimănui ce este.
Zenobistele: 27 de feluri în care să ai succes, regăsindu-ți feminitatea